tisdag 27 oktober 2009

Började bra...

...slutade tråkigt. Kan inte skriva så mycket men, det är så grymt tråkigt när vissa människor inte kan föra en saklig diskussion utan att anklaga och nedvärdera den andra människan. Blir både ledsen och arg. Själv försöker jag att vara självkritisk och analysera mitt beteende så gott jag kan. Vill vara en bra människa och låta andra komma till tals, va positiv och glader. Men idag blev jag åter igen sårad av en människa som jag äntligen börjat tycka bra om. Men men det är väl bara att glömma och börja om från ruta ett igen. Trött, trött, trött, lessen, lessen...

Nåja en positiv sak idag iaf. Det gick så himla kanonbra på babysimmet idag. E skrattade och plaskade så det stod härliga till. Och vi hade så himla mysigt alla barnen ikväll, pratade & läste & sjöng så klockan drog iväg till alldeles för sent.

1 kommentar:

Paula sa...

Visst är det trist.. Med sådana människor..
Men i slutändan så kan vi bara ta ansvar för våra egna handlingar. Så länge du kan stå för det du tycker och hantera det på ett bra sätt så får du vara nöjd!
Du ÄR en bra människa, tvivla inte!

Kul med babysim, synd att mina barn är för stora.. :(