söndag 18 oktober 2009

Söndag!

Just nu vill jag så mycket med hus & hem att jag inte vet vilken prioordning jag vill.... Snacka om lyxproblem. Hahaha. Hyllor, målning lite här o var, ommöblering, fixa i ungarnas rum, m.m... Listan kan göras hur lååååång som helst. Men det vardagliga måste ju fungera i första hand så vi ser vad det blir.

Idag har jag o barnen varit ute och fortsatt våran höst/vinterstädning som aldrig verkar bli klar, men nu är det inte så mycket kvar iaf. Magnus jobbar bara en dag till veckan så min förhoppning är att gården är klar för vintern samt att jag hunnit städa mitt "avlastningsskåp", där hamnar ALLT och nu rasar det snart... *L*

Försöker att inte använda mej av TV´n så mycket till barnen så ikväll tog jag fram min blockflöjt och så spelade och sjöng vi. Närmare en timme höll vi på men Samuel var inte nöjd ändå... Ska kolla lite på instrument på leksaksaffären o se om man inte kan handla lite. Samuel börjar intressera sej för spel oxå o lämpligt så finns en låda på vinden... där står den ju mindre bra nu. Dax för det projektet oxå.

Nu kommer snart Magnus hem från arb o te och en nybakad kladdkaka blir det då!

Inga kommentarer: