fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys!!

Em har tillbringats på plassen. Marknad, Sportringen och lite handling. Vi tog barnvagnarna, bilen full med andra ord. Magnus sitter mellan två bilstolar bak hahaha. När han satt sej så sitter han.... Ikväll arbetar han på hotellet så imorgon får man höra vilka som varit runda under fötterna och vilka som ev gjort bort sej... alltid lika skoj. Jag och barnen har haft musik & dans stund framför youtube. Samuel har en alldeles egen dansstil..... sprattel/breakdance/clowneri eller nåt. Vi fick skratta gott iaf. Sen mös vi alla tre barn och jag i våran säng. De njuter då. Molly somnade så hon får sova kvar där och Samuel somnade i sin säng efter lite strykning. Emanuel har blivit stor och kommit på att skrika lite gör att man kanske inte behöver ligga här alldeles själv så jag tog mej tid ikväll o mös med han mellan spjällorna tills han somnade. Det verkar räcka att han känner min hand så går det bra.

Klockan han bli ganska mycket så jag ska beställa en grej på nätet sen hoppar jag oxå i säng. Ska kliva upp med barnen imorgon så Magnus får sova lite, han brukar inte komma hem förens framåt tre fyra på morgonen och han ska vara på hotellet även lördag natt.

Kram o gonatt!!

Inga kommentarer: