torsdag 8 oktober 2009

Torsdag...

...igen.

Idag var J här o plöjde :)) Har väntat på det ett år nu, de har ju en del att stå i men nu så.... hoppas jag hinner ut o plocka lite sten innan snön anländer för gott. Imorgon måste jag städa golven o Magnus har en del att ordna med på gården som jag är för klen för, grr vill va stark som en oxe. Höstplocket är inte riktigt klart. Å helgen är han i skogen, älgjakt.

Vad vi ska hitta på vet jag inte. Vi har pratat om bad imorgon men Mangen har blivit förkyld så vi får väl se. Är lite osäker att fara med alla tre samtidigt. Kan bli kaotiskt!

Emanuel som varit ganska missnöjd de sista kvällarna har varit ok ikväll. Han börjar tjorva på em. Antagligen trött, han har svårt att komma till ro i allt liv här hemma.... fullt förståligt.

Morsan har insett mer o mer att datorer är skoj så nu har även hon börjat läsa här..... undrar när hon fastnar i facebook.se o köper en egen dator....

Nu ska jag surfa vidare.... vi syns!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

man vet aldrig...

Holmis sa...

jag vet vem du är....