lördag 26 december 2009

Annandag Jul!

Grrrr hade nästan skrivit klart och så försvinner allt....Hmmm nu blir det kortfattat.

Rutiner har inte existerat de sista dagarna, vilket är både fördel och nackdel. Barnen har blivit gnälliga och småsura så idag försökte vi att vända tillbaka livet. Med varierande resultat. Förhoppningsvis går det bättre imorgon.

Tomten kom med ett monopol till mej. Som vi invigde idag. Vilhelmina är med :) Hoppas Magnus "ställer upp" och spelar lite på kvällen. Han hamnar nästan jämnt framför TV´n....

Imorgon blir det ev en liten utflykt till nån gapakoja här i byn. Vi är ju 6 st som ska med så jag lär troligen åka skidor tillsammans med lillen så får de andra plats på skotern.

Systeryster är här på besök över julen ;) Alltid lika skoj att träffa henne. Vi bor nära varandra med vi båda har fullt upp och mindre bra ekonomi så det är bara nån gång per år som vi ser varandra. Å varje år tänker jag att jag skulle åka till henne utan familjen men det är svårt att tajma in det i vårat liv. Plus att jag måste ta med mej ett barn..... vilket gör att den som är kvar hemma är billös :( Jaja så är det.

Nu ska jag plocka och fixa lite innan det är dax att sova. Har nämligen ont i ryggen nu, har suttit o surfat lääääääänge

Inga kommentarer: