onsdag 23 december 2009

Födelsedag :)

Idag har vi firat Samuel. Han var nöjd och glad över allt. Det tråkiga är att han oxå har ont i magen och diarrer... Hmm hoppas verkligen de mår bättre imorgon, mina sötisar. S fick bla en racerbil med fjärrkontroll som inte hade någon antenn ;( Omöjlig att köra, men moster ska försöka byta den. Skidor fick han av oss, de testades på en gång.

Mamma och pappa kom från Stockholm idag oxå... kul men nästan alltid väldigt rörigt. De vill så mycket men oftast blir det merjobb....

Imorgon är det jul, nice! Ska blir mysigt. Hoppas bara det blir lite lugnare än tidigare jular, men det tror jag inte. Magnus lillebror brukar leva om som tusan, jag blir så trött på honom. Han fattar inte heller att han är för högljudd. Han lyssnar inte alls på någon. Mormor och farmor brukar norpa åt sej varsitt barn och köra sitt race. Ibland önskar jag att vi familjen bara kunde fira jul. O känna efter hur det är. Men det kommer jag nog aldrig få igenom. På nåt vis hoppas jag att dagen förlöpper trevligt iaf. Kvällen blir nog bäst, du jag får krama om Mangen och barnen och det bara är vi kvar.

Jaja nej nu ska jag fixa de sista förberedelserna....

God Jul!!!

Inga kommentarer: