tisdag 15 december 2009

Tisdag

Dottra har kommit på att hon inte vill sova på kvällen..... ena stunden ska hon kissa, andra bajsa och sen måste hon komma ner och dricka. Suck! Jag blir tokig. Samuel gjorde samma sak för länge sen och det höll i sej läääänge så vi får se hur det går för Molly.

De stora har varit på fsk hela dan, vi andre tre har tillbringat tid på plassen. Veckohandling och andra ärenden.

Det blir inte mycket sömn för mej på nätterna så ikväll MÅSTE jag sova tidigt annars kommer jag nog aldrig upp imorgon. Går i dvala hela dagarna känns det som.

Har tränat idag, superskönt. Både kondis och styrka.

Imorgon är det utvecklingssamtal på fsk. Ska bli spännande att höra hur barnen är där...

Det har snöat hela dan ;) Kan inte bli bättre.... jag ler när jag tänker på det. Skidor och skoter är två aktiviteter som jag längtar efter.

Inga kommentarer: