lördag 19 december 2009

Ont

Idag är det en ont huvudet dag ;( Blir så less, men ska väl inte klaga nu är det inte så ofta det händer...

Varit på 60 årskalas idag, svärmor fyller imorgon men firades idag. Jag överlevde även det. Puh.

Imorgon är sista dagen som Magnus är ledig innan födelsedag och julafton. På nåt vis känns det som att det är mycket som ska hinnas.... men om jag tänker till så är det väl inte det. Undrar om man följer med julstressen... Tror att vi har hunnit med det mesta. Det är lite bak och godis som bör göras om vi hinner och orkar men annars är det bra. Så egentligen är det bara att vara o göra det som man känner för.

Samuel har betett sej konstigt idag... Vaknade 06.30, tv tittade en stund sen somnade han på soffan. Sen somnade han i pulkan på väg till svärmor.... och i bilen på vägen hem..... Hmm så här mycket har han aldrig sovit tror jag. Dessutom somnade han om direkt i sängen. Hoppas att det inte är nån sjuka på G.

Nu ska jag göra mej klar inför natta, sen ska jag skjussa hem en tant som varit på kalaset.

Inga kommentarer: