fredag 12 februari 2010

Bråkmaja

Tösen är i 3 årstrotsen, tror vi iaf. Ikväll satte hon in en högre växel. Brukar inte hända så ofta men ibland så.

Samuel låg på golvet och körde sin skoter och rätt som det var springer Molly fram och sparkar på honom.... :( Självklart har jag nolltolerans på detta så hon fick sätta sej i trappan och fundera en stund. Men hennes ilska över att inte få göra som hon ville tilltog... Allt som jag sa ville hon göra tvärtemot. Denna söta lilla dam har enorma röstresurser och en vilja av stål. Så det var bara göra det bästa av allt. Vet inte hur länge det tog innan hon lugnat ner sej men lååååång tid var det iaf. Hon han skrika, sparka, kasta grejer, studsa som en boll m.m.... Ett par svängar på bron oxå....Emanuel blev rädd och skrek han oxå. Samuel höll sej undan... :) Men han blir rädd och reserverad han oxå. Man behöver vara noga att tala om att man inte är arg på honom.

Molly kommer vara som ett litet ljus imorgon, oftast efter ett långt bråk så blir hon det.

Igår ringde jag till läkaren... men som vanligt när man behöver deras hjälp möts man av "det är fullbokat" Suck, var dock förbered på detta. Talade iaf om vad det gällde men en aning överdrift. Så jag fick en tfn tid med en läkare iaf. Det är inte nån mening att jag far dit och visar mitt "friska" knä utan jag hoppas att få komma till Lycksele direkt. Men men vi får väl se... Nu är jag less på mitt knä som inte vill som jag vill.

Inga kommentarer: