lördag 13 februari 2010

SOL

Vilken himla skön dag. Sol, klarblå himel & lagom många minus :) Barnen sov i omgångar så det blev inte så många timmar ute som jag hoppats på... Men vi startade skotern och körde lite inne i byn. När jag är själv med onga så litar jag inte på mej själv... Kör jag fast så vette tusan om jag tar mej lös igen. Inne i byn vet jag att Mangen har sladdat hehe. Men visst drar det i tarmen att fara upp på myrarna... Måste träna mer med lössnökörning denna vinter, men jag blir så feg. Arg på mej själv, jag ska ju kunna allt på studs, haha.

Vi lekte ute på gården oxå, det var kul att se Samuel. Han brukar vara så feg men inte idag. Han for på stjärtlapp och rumpan o hittade på en massa saker. Emanuel har äntligen fått ro i kroppen att vara ute :) Han skulle bli 9 mån innan han gillade läget.

Nu ska jag lägga barnen så jag kan se på Melodifestivalen sen.

Inga kommentarer: