lördag 6 februari 2010

Lördag!

Började morgonen att göra vaniljkräm.... fast det blev vaniljsås. Det var tänkt att det skulle bli solbullar men det blev släta kardemummabullar istället. Gjorde även lite maränger. På em blev det baklava. Allt gott, trots att krämen blev sås.

Så på melodifestivalen ikäll, hmm inte så imponerande. Tre låtar som var ok, Ola, Linda P...., och Salem.

Fick lite myror i brallan så jag tog fram min boll och tränade lite. Så imorgon kommer jag inte kunna skratta nåt, det kommer värka i magen. Haha

Imorgon kommer fam Schander hit, vi ska ta oss en tur på skidorna så jag hoppas verkligen på bra väder och glada utsövda barn. Ungarna ska oxå få åka lite skidor.

Nu ska tänderna mina få sej en omång....

So long

1 kommentar:

mormor sa...

Vad skall det bli av den damen?