tisdag 23 februari 2010

Tisdag

Lämnade en hysterisk 4-åring på fsk idag :( Han vaknade för tidigt så tröttheten var ett faktum, dessutom blev det stressigt på morgonen (som vanligt) och han klarar inte av stress. Hoppas han somnar en stund i bilen på vägen hem.

Varit på plassen o handlat idag. Hade dessutom en tfn tid med läkaren ang mitt ena knä. Han tyckte inte det var lönt att undersöka det utan skickade mej vidare till magnetröntgen på en gång :) Blev imponerad, det trodde jag inte. Men träffade rätt läkare, han var insatt i gymnastiken och visste vilken påfrestning kroppen utsattes för. Så förklarade jag min problematik med de tidigare knäoperationerna och felen i det knät. Då hade han bestämmt sej redan, nice! Nu står jag i kö iaf, så allt är i rullning. Ska bli skönt att få veta vad det är för fel och kanske hitta rätt träningsform. Lr så blir det en till operation... Den som lever få se.

Är djuriskt trött :( Håller på att bli tokig. Barnen sover hyfsat nu, men då kan inte jag sova. VARFÖR????? Varje kväll jag går till sängs tidigt ligger jag bara o funderar på saker jag inte hunit och det jag gjort och morgondagen m.m. Oftast är klockan kring tolv innan jag somnar och sen är det revelj vid sex. Därimellan tagit Molly på toa och hunnit amma lillebror.... Tacka vettja kaffe. Hur skulle jag annars stå upprätt på dagarna.

Nej nu måste jag byta bajsblöja och sen fara o hämta de stora. Sen bara måste jag byta säng på lillebror innan olyckan är framma.

So long...

Inga kommentarer: