onsdag 3 februari 2010

Onsdag

Är extremt dagavill.... Har alla 7 dagar på samma dag hehe Visst är det onsdag???

Ja dessa valpar kan jag inte släppa. De såg så fina ut, rätt ras, rätt pris, rätt ort, rätt kön m.m. Men dessa pengar tjörvar alltid till det. Hunden ska ha mat oxå, kanske lite vetrinärbesök, kanske ett nytt koppel o så.... Å det är dessa löpande kostnader som vi är osäkra på just nu, därför blir det ingen vovve :( Bilen har ju kostat lite oxå....

Så vi landar med det nya lånet och den nya dyra bilförsäkringen så får vi se sen. Men jag hoppas innerligt att vi finner en ny vovve så småningom.... o inte alltför långt bort. Jag saknar Freddy men jag saknar oxå mitt intresse för hundar i allmänhet.

Nån som kanske kan låna ut en hund till oss lite nu och då???!!!

Inga kommentarer: