måndag 10 augusti 2009

Förvånad

Sonen kom ner o bad mej följa med upp på barnens rum.... hm tänkte jag. Vad har han nu hittat på för dumheter? (höga tankar om barnen...) Men döm om min förvåning, han hade städat! :)) Mycket beröm fick han, det blev jätte fint.

Har varit på föräldrarträff och barnen skötte sej utmärkt. Vi var ute i Nordansjö som hade utsikt över Malgomaj... helt otroligt vackert. Om jag hade en bra kamera hade jag tagit kort över vyn. Mörka moln som låg tjockt och lågt, halv mörkt ute... riktigt fint. Kul att se hur de bodde där också. Alltid får jag en massa ideer.

Kamera ja, blev väldigt besviken över korten från släktträffen i lördags. Det togs en massa kort men få av dem var bra. Våran kamera har alltid tagit kanonbra kort men är nu gamal och displayen har börjat konsta sej. Så nu ska jag börja forska lite i kameror och se om man kanske kan önska sej en av tomten... iaf lite bidrag...

Nej nu ska jag leta lite bilar på nätet...

Inga kommentarer: