tisdag 11 augusti 2009

Förvånad

Vårat internet har strulat till o från de sista dagarna, nåt felmeddelande om IP adressen. Har inte tänkt så himla mycket på det men idag har nätet inte fungerat alls så jag ringde våran support. Å då visade det sej att någon tagit, omedvetet eller medvetet våran IP adress. Förvånad, är väl så jag kan uttrycka mej. Tydligen hände detta lite nu och då. De stängde av den gamla adressen o så fick jag en ny. Så nu fungerar allt som det ska igen. Skönt! Men lite orolig blir jag ändå, hur mycket information kan de komma åt via den gamla IP adressen? Nån som har koll på det?

Jag har varit som en seg kola hela dagen idag... Samuel är förkyld och därmed lite gnällig och "kan inte" nånting helt plötsligt. Själv är jag inte heller så himla pigg så tillslut började jag knappra alvedon för att orka. Nu känns det lite bättre. Imorgon är göbben hemma så då blir det inte samma påfrestning på humöret, vi är ju två som hjälper varandra. Hoppas även att Samuel o jag mår lite bättre.

Vi kämpar på med viktnedgång och det går nog tio gånger bättre för Magnus. Jag har så himla svårt att låta bli mat och fika, det är ju sååå gott! För att lätta på mat/fika suget har jag börjat hinka kaffe... hur bra det är vet jag inte men det går lite bättre då. Dessutom borstar jag tänderna efter middagen. Känns konstligt med då är det oxå lättare att låta bli skåpen. Huvva för detta! Men samtidigt vore det skönt att få bort lite gravkilon.

Nu ska jag kolla bilar och vattna blommorna, sen i säng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad vill du har för Sharan då, prisklass/milklass/motor?

//Per

Holmis sa...

Årsmodell är mindre viktigt. Mil inte längre än 13000-14000. Mellan 50 o 60 tusen. Basic variant.