fredag 21 augusti 2009

Vacin

Idag var jag på tremånaderskollen på BVC, inklusive vacination. Han var lite hungrig så det var inte så glada toner. Å det var första gången vi fick godkänt. Annars har de alltid ett men.... han borde gått upp mer. Men icke denna gång. Känner mej glad över det. Han har varit missnöjd sista veckan o jag har varit rädd att det varit för lite mat, men med den vikten så kan jag stryka det. Kanske ont i magen eller växtverk eller nåt annat, har ingen aning. Vi får avvakta och ha lite koll. Igår o idag har han varit mer sej själv igen.

Magnus är hemma idag så livet är genast lite lugnare. Men samtidigt har jag lite att fixa som hamnat efter. Imorgon bär det av till Östersund. Träffa systeryster och så ska vi förhoppningsvis köpa bil. Ser den bra ut så tar vi den. Allt verkar ok med den och det är en sharan som jag vill ha. Tom Mangen hoppas att det blir en ny bil, han som aldrig brytt sej eller varit helt emot 7sitsiga bussar. Haha.

Ikväll blir det bakpotatis och skagenröra, mums!

Inga kommentarer: