lördag 15 augusti 2009

otröstlig

lillkillen har varit otröstlig ikväll..:( Ingen aning om vad som kan va fel. Nu sitter vi på min pilatesboll framför datorn o hoppar o gungar, då blev han tillfälligt nöjd iaf. Lyckades lägga storbarnen utan större krångel, de var nämligen väldans trötta o då är gnäll o grin oftast ett faktum.

Känner mej lite duktig idag. Nästa vecka ska barnen skolas in på fsk o hösten o vintern är nära. Så jag har börjat kolla igenom kläder o skor. Efter takomläggningen ser vinden ut som beirut, allt boss, spik o annat skit har krupit sej in i varenda kartong. Inklusive klädlådorna. Så allt måste tvättas, suck! Jag som älskar att tvätta...Men nu har jag börjat o det ser ut som att vi inte behöver handla så mycket. Emanuel har inte så mycket så det är mest han som behöver. Eller det finns med det är rosa o lila o glitter efter Molly. Det skiljer på storlekarna efter Samuel eftersom han är född mitt i vintern. Men det är ju kul att handla :) Skulle vilja fara på shoppingresa nånstans men vi får väl se.

Ikväll ska vi mysa framför tv med lite götta, ska bli nice. Ja nu ska jag besöka tvättmaskinen igen..

Inga kommentarer: