fredag 14 augusti 2009

Missade en bil...

...på en timme typ. Grrr. Det fanns en sharan i Lycksele. Lämpligt långt bort. Dock var den av äldre modell och den hade gått längre än jag tänkt, men pengarna ska räcka till mycket så jag kan inte köpa de bilarna som jag helst vill. Snyft! Nästa vecka kanske de skulle få in en till sharan som liknade denna så vi får väl se. Vi har första tjing på den iaf. Hittade även en vettig bil i Trollhättan.... en vän (som kanske känner sej träffad nu hehe) kanske har möjlighet att titta på den. Mailade och ville ha lite mer info först bara. Så där måste jag vänta oxå. Hoppas bara att man hittar nåt inom vettig tid. Det tar tid att ringa runt o maila o kolla internetannonser. Man blir måttligt förvirrad innan slutet.

Dagen förlöpte riktigt bra trots lite sömn och tidig morron. En kompis kom förbi så vi var ute o gick... härligt! Alla barn hade då sittplats i vagnen, vännen fick nämligen äran att styra en vagn :) Jag blir på så mycket bättre humör när jag fått gå en sväng. Röra lite på fläsket haha

Imorgon är det lördag o jag skulle vilja hitta på nåt... göbben arbetar. Kanske lite trädgårdsarbete...elda bla. Får sova på saken.

Inga kommentarer: