måndag 24 augusti 2009

Ny bil

Som en del säkert redan vet har vi äntligen funnit en bil som vi rymms hela familjen i tjohoo! Det är en modell medelmåttig bil så lite krux finns, några har vi redan funnit. Men men skön att köra o den ser bra ut. Viktig del i ett bilägande, estetik. Vissa skrattar åt mej när jag talar om det men så är det.

Lillasyster har skaffat blogg, kul! Vi hörs inte av så ofta, vilket gör att en blogg kan man ha koll på varandra ändå. Bra gjort syster!

Idag har vi varit på föräldrarträff. Det var tänkt att vi skulle fara till öppna fsk men de hade stängt pga sjukdom. Suck tänkte vi alla. Det var ingen som hade tagit med sej vagn så det blev folkan. Det gick ju det med. Barnen skötte sej och hade kul.

Lillen fortsätter med sitt oerhörda missnöje när han ligger själv. Idag var jag själv så han har tränat lugnorna o rösten :( Ingen aning om varför han håller på så här. Men det är väl bara att vänta o se vad som händer. Imorgon är vi åtminstone två hemma så då brukar det gå bättre.

På lördag ska vi döpa den lilla så veckan ska tillbringas i köket med bak o så... dessutom måste jag måla lite mer vindsskivor medan Magnus är hemma... då var jag här igen med tiden... men men på nåt vis brukar det mesta lösa sej.

Jag väntar på att D ska komma o titta på våran nya bil men han verkar inte komma....

Nu ska jag fixa med tvätten...

Inga kommentarer: