onsdag 9 september 2009

Blåst

Herregud vad det blåst idag och gör än. Tre stora träd rätt över körbanan när jag skulle hämta barnen. Det ena trädet gick att passera om man höll ut ordentligt och de andra två var det till att vända och köra byavägen istället. Så allt löste sej, bra plassering på träden haha

Barnen var kanontrötta idag igen, 15 timmar per vecka på fsk räcker gott och väl för dem. Tur att man är hemma, undrar hur det skulle vara om vi måste ha dom mer tid... hmmm

Lilleman hade bajsat ner hela sej och sängen imorse, not nice. O inte sa han ett knyst, sov sött vidare den lilla token.

Imorgon bär det av till Hoting och bilbyte igen... hoppas allt är bra igen. Håll tummarna!

Emanuel var rädd för blåsten idag :( Tänkte passa på att måla lite brädor men jag hann bara tre stycken sen var han så ledsen så vi gick in igen, då blev han sitt vanliga gamla goa jag igen. Ingen av de andra har reagerat så starkt på blåsten men oandra sidan blåste det ju riktigt ordentligt och det blir ju många konstiga ljud. Men nu är jag inte riktigt lika stressad av denna målning. Ett varv kvar på tre brädor och två varv på sex brädor så det bör hinnas denna vecka, alltså inom tidsram.

Nej nu blir det te och säng. Måste vara pigg imorgon när jag ska köra lite bil.

Natti natt!

Inga kommentarer: