måndag 14 september 2009

Öppna fsk

Var på öppna fsk idag med föräldrargruppen. Dock var det inte så många som kom, typ hälften. Men dessto fler besökte öppna, det var väldigt rörigt och Emanuel hade det lite tufft. Samuel hittade kompis Oskar så de lekte. Molly flöt nog mest runt och funderade över allt liv och stoj. Satt själv ganska mycket oxå.

Vi var inte där så länge utan passade på att vara ute i det vackra vädret med en liten barnvagnsprommis till en lekpark. Mysigt :)

Bilen startade och gick bra hela denna dag oxå... jag ler så länge den går.

Börjar bli sugen på att träna, riktigt sugen faktiskt. Ska försöka att börja träna de tre dagarna som barnen är borta. Dock blir det endast snabba prommisar med barnvagn den första tiden. Kroppen behöver komma igång lite sakta. Sen hoppas jag att vi kan åka lite skidor i vinter. Förra vintern mådde jag inte så bra pga graviditeten. Barnen gillar oxå att åka så kanske kan det blir att hela familjen far och jag och Magnus turas om att åka spåret lite fortare.

Imorgon ska vi till EGs vilt. De säljer Bergans produkter och jag behöver ett par täckbyxor/skalbyxor. Får se om det blir nån shopping.

Inga kommentarer: