torsdag 10 september 2009

Tjatmoster

Jag har en tjatmoster i mitt knä.... hon tjatar om banan o kex.... typ hela dagarna. Äter gör hon så att maten trillar ur öronen. Tack o lov att vi har matglada barn... Nu sitter hon i mitt knä och pratar goja hela tiden lyssnar lite dåligt vilket gör henne väldans irri hahaha

Göbben kom hem från skogen tidigt idag, skönt. Fick hänga tvätten i lugn och ro, han lagade mat och diskade... rätt skönt. Jag ägnade mej åt barnen vi lekte på deras rum en stund och så har de badat som var välbehövligt. De har känslig hud alla tre, Samuel har tom fått diagnos, atopisk. Så de får bara bada ca en gång i veckan. Ibland kan det bli fler men då syns det direkt på huden.

Nu är sharanen hemma på gården igen. Nice :) Den gick bara fint hem, inga lustiga missljud så nu kan vi bara hålla tummarna att det inte är något mer trasigt.

Nej nu ska jag kasta onga i säng så man kan svulla lite chokladpudding och vispgrädde...

Puss o kram

Inga kommentarer: