tisdag 15 september 2009

Tjohoo

Vilken härlig dag. Barnen sjuka, vilket var himla tråkigt. Men jag har inte gjort så mycket då vi alla varit hemma. Mysfaktorn har varit hög :) Barnen piggnade på sej ganska snabbt men har ändå satt de sjuka hela veckan på fsk. Tycker det är så onödigt att smitta i onödan när vi liks är hemma. Magnus är även ledig resten av veckan. Till helgen ska vi snickra vindsskivorna på plats med lite snickar hjälp. Alla är målade och klara :)

Däremot har jag lagt all post i en böghög på bänken i köket.... hmmm detta fenomen gör jag alldeles för ofta. Tänker att jag ska ta hand om allt på en gång men så blir det nåt annat och vips är högen ett jätte berg. Så morgondagen blir att ta hand om den. Dessutom borde vi städa.... men ingen i huset tycker det är kul.... nån frivillig???

Tänker på er i Umeå (lassa) önskar er all Lycka till! Vi tänker på er. *kram*

Nu ska jag borsta tänder och sova... natti natt!

Inga kommentarer: