onsdag 16 september 2009

!!!

Barnen var hemma idag oxå, men inte var de nå sjuka inte.... hehe. De tog igen allt från gårdagen... så mer än fullt ös har det varit. Har just varit uppe till dem oxå, Samuel trillade ur sängen och Molly drömmde.... men men nu sover de sött igen. Själv ska jag oxå sussa sött snart.

Imorgon är det fix o don här hemma som gäller. Hann inte riktigt det jag tänkt idag, men samtidigt behöver jag ta det lite lugnt emellan mina alla projekt.

Spelade kort med Samuel ikväll, det var jätte skoj. Vi har inte direkt spelat några spel med barnen eftersom vi inte har haft några och tid och lat är man oxå. Men insåg när vi spelade ikväll att shit vilken stor son jag har. Snart fyller han 4... tyckte nyss vi var på BB... Nej så det blir skärpning på spelfronten. Han tyckte det var kul och ville spela imorgon oxå. Borde masa mej på vindan o hämta en spelkartong som mina föräldrar kom med i sommras. Spel sen vi var små... alltid är det nån start...

Tack o gonatt!

Inga kommentarer: