onsdag 23 september 2009

Härligt!

Va glad jag är att våra barn är friska!

Varit på BVC idag. Magnus upplever Emanuel så himla stor och jag har lite svårt att ta till mej det. Han är en liten knubbis men jag tycker inte han är så lång. Dock måste jag erkänna att han även är lång. Nu vägde han 7200 och var 64 lång, 4 månader gamal. Kollade Samuel och Molly.... S var 5740 och 62 lång. M 6590 och 63 lång. Farcinerande (dålig stavning) att det skiljer så mycket på barnen.... Emanuel är ju stor alltså det är bara att inse det.

Eftersom jag var ensam på plassen ida så passade jag på att fara på Frasse... hmmm det var gott. Strosade runt lite på plassen oxå. Provade mej ett par skalbyxor och inhandlade ett regnställ till Molly var nästa års bruk, det var rea. Emanuel fick ett par vinter vantar oxå. Nu är det nog sluthandlat igen, tror att barnen har det dom behöver. Bara Magnus och mej kvar.

Nu ska jag surfa vidare...

Inga kommentarer: