fredag 18 september 2009

!!!

Har haft problem med huvudvärk den sista tiden o jag blir tokig. Det är så tråkigt. Det blir inte bättre av att barnen skriker och lever om väldans mycket just nu heller. Så imorse åkte hörselpropparna in.... det är grymt men det hjälper. Mindre stress över skriket och jag tål lite mer högljudda barn... Så dagen har jag klarat ganska bra, lite huvudvärk men inte som det brukar vara. Har sökt läkarvård för detta för många år sen men alla bara rycker på axlarna. Magnus vill att jag ska fara till Hälsans Hus och kolla där. Men det är ju så dyrt och jag vet inte om det finns pengar till det just nu. Men men vi får väl se hur det blir...

Nu är vindsskivorna på G. Rickard har varit här hela kvällen och det har blivit en del gjort. Imorgon kommer han igen och arbetar. Barnen tyckte det var väldans spännande.

Vi har även hunnit förbi Svannäs idag.... Nice!!! Det var enorm länge sen vi var dit.

Inga kommentarer: