torsdag 17 september 2009

!!!

I början av veckan var onga sjuka och när de blir friska måste de ta igen det de missat.... hmm detta innebär mer arbete med skrik, flams och trams. Idag är det andra dagen då de är så här... mega jobbigt. De lyssnar inte ett skvatt, retar upp lillen som sen är igång, hittar bara på en massa saker de vet att de inte får. Så nu håller mitt huvud på att sprängas i miljarder bitar. Klarar inte av allt skrik och läten och soprano sång... hoppas på bättre dag imorgon.

Annars har det inte hänt så mycket i dag. Pysslat på lite här inne, tagit en prommis med lillen, tvätt m.m. Hur skönt som helst med en prommis idag, hade bara lillen med mej & jag njöt av tystnaden.... mmm härligt! Kunde rensa tankar och fundera lite. Jag har svårt att släppa tankarna från en familj just nu som har det tufft. Jag önskar att allt snart ordnar upp sej för dem.

Nu ska jag se på WipeOut och skratta lite hehe

Inga kommentarer: