onsdag 2 september 2009

Lånebilen

är hämtat. Vilket skämt det var... en sedan 850 volvo. Vilken himla tur att skodan är kvar. Ikväll städade jag skodan o satte in bilstolarna där. Volvon har sidoairbag o jag vill inte ha några barn där. Så den blev till föga hjälp. Men vi har en bra hållhacke. Imorgon ska sharanen in på verkstan.... hoppas de lagar den. Skodan har varit på service idag, utan krångel. Jag bugar o bockar för världens bästa bil...:)

Känner mej så nere, all luft har gått ur mej sen vi köpte sharanen. Det tar på en redan så trött människa mera tjorv. Man har liksom inte tid för det. Nästa vecka är den jakt oxå så nu ser man göbben än mindre fram till februari ungefär. Är den inte älg det jagas så är det fågel. Men o andra sidan är det gött med kött i frysen. Vindskivorna går det framåt med. Imorgon ska jag passa på att måla medan de stora barnen är på fsk.

Nu ska jag lata mej med en tekopp en liten stund. Emanuel är ju förkyld o småsnuttar ganska mycket.

Hej svejs

Inga kommentarer: