tisdag 22 september 2009

:))

Vilken dag det varit. Alldeles perfekt! Lite dåliga nyheter från en kompis vars dotter blev tvungen att fara på lassa i Umeå. Hoppas hon snart är frisk igen.

Storbarnen har varit på fsk och jag o Emanuel har bara myst o myst mmm det är så härligt. Inte alltid man har tid att bara vara med honom. Det spöregnade men jag har bestämmt att en prommis i snabbare tempo SKA det bli de dagar de stora är borta. Så jag packade ner lillen i vagnen o for ut. Var bara ute i 40 minuter men ni ska veta hur blöt jag var.

Det gick bra med lämningen oxå imorse. Har försökt prata med Molly om grinet och skriket i flera dagar nu. Inte vet jag om det hjälpt med lämningen gick väldans bra iaf.

Mina "nere" dagar som varit upp och ner sista tiden har kännts som lååångt bort idag. Jag har laddat batterierna ordentligt och känner mej mer positiv än vanligt. Ska försöka komma lite tidigare i säng ikväll så hoppas jag på en bra dag även imorgon.

Imorgon ska de hämta bilen.... känns skönt faktiskt. Ställt av den idag så skattepengarna får vi tillbax :) Nu måste jag bara lasta in däck och ett säte och så ska Magnus slanga den ikväll, den är nämligen fulltankad. Hoppas bara det går att slanga.... har hört att en del bilar inte fungerar...

Bilden på våran cyklist kommer.... bilderna är i kameran än. Dock är minnet kort så påminn mej gärna....:)

Syns en annan dag!

Inga kommentarer: