måndag 21 september 2009

Varför?

Varför kan inget bara få vara bra???? Jag går snart i strejk. Bilhelvetet startade inte när vi skulle fara på em. Kände mej både likgiltig, arg, irri. Tog tfn o ringde bilförsäljaren.... Nu blir det återköp. De kommer o hämtar bilen, förhoppningsvis denna vecka så jag slipper se fanskapet. Hela köpeskillingen skulle vi få tillbax och vad gäller regelvärk för skatten vet jag inte. Ska försöka minnas att ringa till Transportstyrelsen imorgon. Suck o pust!!!

Nu har vi lessnat på bilar och försäljare så vi trycker ihop oss i Skodan ytterligare några månader så får vi se vad som händer sen. Dock kommer jag alltid att få köra då mina knän inte går att "fälla ihop" så många minuter. Å jag kan tala om att sitta i mitten mellan två stycken bilstolar inte är nån hitt. Trång både för rumpa och ben.... det blir Magnus plats framöver.

Annars har dagen varit ganska bra. Känner mej deppad även idag.... Skulle vilja på lite mer ork... Barnen tar all min ork just nu så huset förfaller sakta men säkert... utom vindsskivorna... hehe Föräldrarträffen var min höjdpunkt för dagen!

Magnus jobbar mycket denna vecka så jag ska sova nu så jag orkar med de kommande dagarna...

Inga kommentarer: